Sąskaitų, pasiūlymų ir sutarčių valdymo sistemos
Verslas šiuo metu yra skaitmeninėje pusiaukelėje – dauguma verslų vis dar siunčia popierines sąskaitas faktūras, kiti naudoja elektronines sąskaitas faktūras PDF, Word, Excel ar kitokius formatus. Sutartys ir pasiūlymai kai kur generuojami automatiškai, o kai kur vis dar ruošiami pritaikant kiekvieną išskirtinei situacijai. Šie verslo administravimo procesai yra svarbus kasdieninėje veikloje – jie kuria verslo įvaizdį, formuoja klientų mąstymą apie bendradarbiavimą bei gali įtakoti verslo efektyvumą. Atliekant šias verslo operacijas naudojantis integruota pardavimų sistema, siekiama dalinai automatizuoti tam tikras tiekimo gradinės dalis ir suteikti lengvesnį metodą redaguoti, keisti bei pateikti informaciją, nenukrypstant nuo verslo procesų, vertybių bei firminio stiliaus.
Pirmasis žingsnis optimizuojant sąskaitų valdymo sistemą yra paversti procesus verslo taisyklėmis. Technologijos, kurios yra naudojamos supaprastinti procesui, privalo turėti griežtai nustatytas taisykles, nustatančias sėkmingą transakciją. Failų tipo keitimas yra antras svarbus žingsnis optimizuojant sąskaitų valdymo sistemą – naudojant standartizuotą dokumentą, bendravimas tarp tiekėjų, verslo ir vidinių departamentų, sumažina klaidų kiekį. Taip pat, vis daugiau įmonių tai supranta ir savo versle įdiegia pasiūlymų ir sutarčių valdymo sistemas. Šios sistemos palengvina pasiūlymų ir sutarčių rengimą, derinimą, pasirašymą, o taip pat ir saugojimą. Kai klientas patvirtina komercinį pasiūlymą, iš jo suformuojama sutartis, kuriai yra panaudojami iš anksto sutartims paruošti šablonai.
PEPPERIT profesionali komanda gali pasiūlyti kokybiškas ir patikimas pasiūlymų ir sutarčių valdymo sistemas, kurios:
- Garantuos valdomų sutarčių atitikimą vidiniams bei nacionaliniems reikalavimams;
- Apsaugos nuo sutarčių ir pasiūlymų ištrynimo arba pametimo;
- Padės greičiau suderinti sutartis ir pasiūlymus;
- Leis sutaupyti laiko, nes mūsų diegiamos sistemos automatiškai atlieka persiuntimus ir informavimus;
- Padės greičiau rasti norimą sutartį ar pasiūlymą;
- Padidins apskaitos ir darbo su klientais efektyvumą;
- Primins apie įvairius veiksmus tokius kaip sutarties pratęsimas ir pan.
- Leis greičiau aptarnauti klientus, nes pasiūlymai ir sutartys bus išsiunčiamos daug greičiau.