ismanus-marketingas.png

Išmanus marketingas: įkvėpimas firminiam stiliui, PHP 7 pliusai ir minusai, 301 nukreipimai ir daugiau

Nespėjome nei pastebėti, kaip prabėgo šventinis laikotarpis ir jau sausio pabaiga. Kadangi daugelis skundžiasi prastu oru, mes nusprendėme surinkti naudingų, linksmų bei prašviesinančių dieną nuorodų rinkinį, kuris palengvino mūsų komandos kasdienybę. Taigi, jei trūksta tik mažo stumtelėjimo, kad išmanus  marketingas taptų realybe, peržvelkite PEPPERIT komandos paruoštą rinkinį.


PEPPERIT kūrybinė komanda paskutiniu metu turėjo begales darbo kurdami nepriekaištingą firminį stilių įvairioms start-up kompanijoms ir projektams. Kaskart susidūrę su kūrybinėmis problemomis, dar sykį peržiūrėjome šį 50 įvairaus tipo nepriekaištingų firminio stiliaus pavyzdžių – nuo tokių didelių vardų kaip Apple ar Foursquare iki laisvai samdomų dizainerių, firminis stilius turi būti detalus, apgalvotas, bet taip pat, pritaikytas lengvam naudojimui ir integracijai skirtingose platformose.

Kuriant firminį stilių, verta turėti omenyje, kad asmenys skaitantys ir vykdantys firminio stiliaus taisykles gali jas pritaikyti aklai arba pritaikyti lengvai, kai elementų taisyklės yra paaiškintos ir argumentuotos.


Malonios (tikriausiai) naujienos programuotojams – PHP 7 versijos paleidimas. Patobulintas Zend variklis, įspūdingas greitis, išmanesnis klaidų/ išimčių tvarkymas, stabili parama 64-bitų sistemoms ir begalė kitų patobulinimų išmaniam bei daug resursų reikalaujančiam kodui. PHP 7 turi potencialą optimizuoti sudėtingas komercijos platformas, bei pagreitinti tinklapius, taigi daugelis naujų projektų verčiasi į žalesnę vejos pusę. Kita vertus, senesnio tipo projektai susiduria su sudėtingu klausimu – ar verta investuoti į visišką sistemos atnaujinimą? PHP 7 komandos integruotos į senesnius projektus gali korumpuoti egzistuojantį kodą, todėl paprasta integracija nėra įmanoma. Tačiau peržvelgus visus pliusus siūlomus PHP 7, sunku pasakyti “Ne”.

Naudojant PHP 7, kodas yra ne tik vykdomas greičiau, bet ir naudoja mažiau serverio resursų aptarnaujant tokį patį kiekį vartotojų.

Išmanus marketingas: Serverio resursų panaudojimas

PEPPERIT komanda dirba bendradarbiaudama tarpusavyje – visi specialistai dalinasi darbo erdvę, siekdami geriausių rezultatų – pastebėjome, kad vykdydami kampanijas vieningai ir siekdami nuolatinės komunikacijos tarp skirtingų sričių atstovų pasiekiame geresnius rezultatus. Mūsų pastebėjimai eilinį kartą patvirtinti vykdytame InVision online seminare. Nors visi puikiai žinome, kad marketingo atstovų ir dizainerių nuomonės dažnai nesutampa, kartais sudėtinga identifikuoti tikslią to priežastį. Seminare pateikta priežastis – skirtingos perspektyvos. Norėdami sužinoti, kaip suvienyti šias perspektyvas galite peržiūrėti InVision seminaro įrašą, skaityti sutrumpintą versiją arba susisiekti su mūsų komanda:

Išmanus marketingas ne visuomet veikia vien dėl to, kad tai jis išmanus, taip pat kaip nepreikaištingas dizainas ne visuomet pasiekia tikslus vien dėl to, kad jis nepriekaišitingas.


Aktualu atnaujinantiems tinklalapius: WayFair.com atliko “netyčinį” tyrimą susijusį su 301 nukreipimais. Šie nukreipimai dažniausiai implementuojami atnaujinus tinklapio hierarchiją arba kuriant naują tinklapį. Vidiniai puslapiai pakeičia savo poziciją, todėl paieškos sistemos yra instruktuojamos nukreipti srautą ateinantį į senąją puslapio lokaciją, kitur, arba į naują puslapio lokaciją. Tačiau kuo daugiau kartų keičiamas URL adresas ir kuo daugiau nukreipimų atliekama, tuo didesnė tikimybė prarasti dalį sukauptos SEO vertės. Tyrimo autoriaus išvada – keičiant tinklapį geriausia išlaikyti pradinę hierarchiją/ URL adresų struktūrą.

Vienas iš “netyčinių” testų įtraukė didelius kiekius (i.e. dešimtis tūkstančių) standartinių 301 produktų puslapių nukreipimų. išsiaikinome, kad srautas tolygiai (ir iš esmės negrįžtamai) krito 15% nuo kiekvieno 301 nukreipimo.

Išmanus marketingas: 301 nukreipimų įtaka srautui

Dar vienas įdomus ir intriguojantis straipsnis apie skaitmenines naujienas bei vartotojų interakciją su skaitmeniniu formatu pateikiamu turiniu. Google Analytics ir/ ar papildomi matavimo įrankiai naudojami beveik visuose tinklapiuose, tačiau ar gauta informacija yra išnaudojama keisti bei modifikuoti egzistuojančią strategiją?

Publika yra prasminga, tačiau tai nėra vienintelis svarbus aspektas. Pelnas, žinoma, yra svarbiausias, tačiau žvilgtelėjus į tinklapio lankomumą, šie duomenys nėra iš kart aiškūs ar lengvai interpretuojami. Yra aišku viena – pelnas gaunamas iš penkių lygių kompiuterizuoto šachmatų žaidimo, įtraukiančio reklamą, sponsorius, turinio skleidimą, prenumeratas ir visa kita, kas turi būti agresyviai implementuojama, nepriklausomai ar publika yra maža ar didelė.


Jei norėtumėte gauti tokias naujienas asmeniškai, pirmi ir su specialiais pasiūlymais, prisijunkite prie PEPPERIT naujienlaiškio grupės

PEPPERITIšmanus marketingas: įkvėpimas firminiam stiliui, PHP 7 pliusai ir minusai, 301 nukreipimai ir daugiau
Dalintis šia žinute