Mūsų sukurti sprendimai inovatyviam verslui palengvina kasdienines užduotis, automatizuoja procesus bei sukuria harmoningą korporatyvinį vientisumą.
EDI Sprendimai yra vertėjavimo procesas tarp dviejų verslo sistemų. Kiekvieną kart, kai Jūsų partneriai atlieka užsakymą, jo pasekoje turi būti generuojami mažiausiai trys dokumentai – užsakymo patvirtinimas, važtaraštis ir sąskaita-faktūra.
EDI Centras yra sukurtas tarpininkauti tarp Jūsų ir partnerių verslo valdymo sistemų (VVS). Naudojant skirtingas apskaitos/ logistikos/ sandėlio valdymo sistemas, duomenų apsikeitimas su partneriais gali tapti daug resursų (tiek žmogiškųjų, tiek techninių) reikalaujantis procesas. Daugelis verslų pasirenka automatizuoti šį procesą: įvykus transakcijai Jūsų VVS generuoja reikalingus dokumentus (užsakymo patvirtinimą, važtaraštį ar sąskaitą-faktūrą), kuriuos būtina išsiųsti suinteresuotoms partijoms – ar tai būtų klientas, ar partneris. Tam, kad duomenys būtų perduoti teisingai, būtina standartizuoti pateikiamą informaciją: paversti ją universaliai interpretuojama tarp skirtingų sistemų. Tai atlieka PEPPERIT EDI Duomenų mainų centras.
Automatizavus šiuos procesus, kasdienės veslo operacijos veikia sklandžiai ir nepastebimai. Taip pat, suteikiama galimybė nuolat stebėti vykdomas operacijas realiu laiku ir analizuoti procesų našumą, rinkos pokyčius bei tendencijas, naudojant išmanius analizės įrankius integruotus į PEPPERIT siūlomą EDI Centro sistemą.
EDI Duomenų mainai naudingi:
- Automatizuojant pardavimų grandinę (standartinių užsakymo dokumentų apsikeitimai);
- Atnaujinant duomenis VVS (likučiai, produktų kiekis, pristatymo laikas, kainos internetinėje parduotuvėje, sandėlio valdymo/ logistikos sistemoje, etc.)
- Plečiant partnerių tinklą (produktų informacija lengvai perduodama dideliam kiekiui partnerių generuojant standartizuotus dokumentus, tinkančius įvairioms VVS, kurias gali naudoti Jūsų verslo partneriai, kuriems tiekate produktus).