B2B e-PARDUOTUVĖ

B2B strategija prasideda nuo sistemos apibrėžimo, pritaikant ją verslo tikslams. Kiekvienas etapas reikalauja detalių tikslų, siekiant paruošti internetinės prekybos platformą tinkamai ir prieinamai tiek Jūsų komandai, tiek partneriams. Kuriant ir plėtojant B2B e-komercijos platformas skirtingų departamentų tikslai sujungiami tarpusavyje, integruojant duomenis bei suteikiant galimybę analizuoti skirtingų verslo operacijas.

Pardavimai

Turint B2B platformą, klientai turi registruotas paskyras, suteikdami verslui galimybę geriau pažinti vartotojų poreikius, vykdomas operacijas ir taip pat, pasitelkus išmanius analizės metodus, tobulinti verslo strategiją; platforma integruoja pardavimų analizes, leidžiančias peržiūrėti duomenis priklausomai nuo kliento, jį aptarnaujančio vadybininko, arba prekės, kategorijos.

Rinkodara

Platforma taip pat gali būti naudojama rinkodaros tikslais, suteikiant specifines nuolaidas bei akcijas individualiems klientams, klientų grupėms, pasirinktų gamintojų prekėms, kategorijoms. Pasitelkiant pardavimų analizes ir demografinius duomenis marketingo strategija tampa lankstensė, pritaikoma, bei keičiama greičiau ir efektyviau.

Klientų aptarnavimas

Skambučių centro bei integruotų kliento duomenų valdymas suteikia daugiau atsakomybės vadybininkų departamentui – kliento duomenų valdymas (informacija apie užklausas, užsakymus ar skolas) leidžia lengviau aptarnauti klientus turint omenyje verslo tiklsus bei teikti pasiūlymus, sprendimus ir paslaugas pritaikytas klientų poreikiams bei vadovaujantis tikslingomis tendencijomis.

10

Verslo tikslų apibrėžimas

20

Sistemos apibrėžimas ir suderinimas su verslo tikslais

30

Integruojamos informacijos pateikimas

60

Duomenų saugumo užtikrinimas, protokolų apibrėžimas, sistemos paruošimas

80

Elektroninės parduotuvės standartinių funkcijų, verslo operacijų valdymo įdiegimas

100

Išorinių sistemų integracija

  • Ataskaitų sistema
  • Automatizuoti prekių/ produktų, kategorijų, klientų importai į eparduotuvės sistemą.
  • Užsakymų ir dokumentų sinchronizacija.
Elektroninė parduotuvė integruoja Rivilės duomenis

  • Integruota kliento istorija (sąskaitos, užduotys, vizitų istorija, kainodaros taisyklės, kiti komentarai)
  • Klientų ryšių administravimas pagal vadybininką
Užsakymų valdymo sistemos integracija su užduočių valdymo sistema

  • Komercinių pasiūlymų ruošimas
  • Kainų kontrolė
  • Lengvas nuolaidų/ akcijų valdymas
  • Rinkodaros kampanijų valdymas remiantis klientų pirkimų istorija
  • Individualios nuolaidos klientams ir/ ar nuolaidos atskiroms prekių grupėms

  • Užsakymai internetu
  • Periodiniai užsakymai
  • Lojalumo programa
  • Skolų valdymas
  • Lanksti el. pranešimų sistema, naujienlaiškiai

Elektroninė parduotuvė: Sistemos moduliai

Darbuotojų veiksmų kontrolė

Kainodaros valdymas

Mokėjimo sistemos Paypal/ paysera

Sąskaitų generavimas ir išsiuntimas

Automatinis prekių, aprašymų, likučių eksportavimas kitiems klientams

Skolų valdymas

Sandėlio valdymas

Prekių filtrų valdymas

Klientų kontrolė

Klientų užsakymų, pirktų prekių, apyvartos, skolos ataskaitos

Vadybininkų užsakymų statistikos ataskaitos

B2B elektroninės parduotuvės sistema kuriama apgalvojant verslo plėtrą, todėl esant poreikiui, modulių bei funkcijų kiekis ir integracijos gali būti pritaikomos arba plečiamos. Jei norėtumėte sužinoti daugiau apie B2B platformos galimas integracijas, naudą,  terminus ar tiesiog aptarti projektą, galite kreiptis į mūsų komandą ir mes pateiksime naudingų idėjų, informacijos bei patarsime, nuo geriausia pradėti.


PEPPERITB2B elektroninė parduotuvė