B2B e-PARDUOTUVĖ
B2B strategija prasideda nuo sistemos apibrėžimo, pritaikant ją verslo tikslams. Kiekvienas etapas reikalauja detalių tikslų, siekiant paruošti internetinės prekybos platformą tinkamai ir prieinamai tiek Jūsų komandai, tiek partneriams. Kuriant ir plėtojant B2B e-komercijos platformas skirtingų departamentų tikslai sujungiami tarpusavyje, integruojant duomenis bei suteikiant galimybę analizuoti skirtingų verslo operacijas.
Pardavimai
Turint B2B platformą, klientai turi registruotas paskyras, suteikdami verslui galimybę geriau pažinti vartotojų poreikius, vykdomas operacijas ir taip pat, pasitelkus išmanius analizės metodus, tobulinti verslo strategiją; platforma integruoja pardavimų analizes, leidžiančias peržiūrėti duomenis priklausomai nuo kliento, jį aptarnaujančio vadybininko, arba prekės, kategorijos.
Rinkodara
Platforma taip pat gali būti naudojama rinkodaros tikslais, suteikiant specifines nuolaidas bei akcijas individualiems klientams, klientų grupėms, pasirinktų gamintojų prekėms, kategorijoms. Pasitelkiant pardavimų analizes ir demografinius duomenis marketingo strategija tampa lankstensė, pritaikoma, bei keičiama greičiau ir efektyviau.
Klientų aptarnavimas
Skambučių centro bei integruotų kliento duomenų valdymas suteikia daugiau atsakomybės vadybininkų departamentui – kliento duomenų valdymas (informacija apie užklausas, užsakymus ar skolas) leidžia lengviau aptarnauti klientus turint omenyje verslo tiklsus bei teikti pasiūlymus, sprendimus ir paslaugas pritaikytas klientų poreikiams bei vadovaujantis tikslingomis tendencijomis.
Verslo tikslų apibrėžimas
Sistemos apibrėžimas ir suderinimas su verslo tikslais
Integruojamos informacijos pateikimas
Duomenų saugumo užtikrinimas, protokolų apibrėžimas, sistemos paruošimas
Elektroninės parduotuvės standartinių funkcijų, verslo operacijų valdymo įdiegimas
Išorinių sistemų integracija
- Ataskaitų sistema
- Automatizuoti prekių/ produktų, kategorijų, klientų importai į eparduotuvės sistemą.
- Užsakymų ir dokumentų sinchronizacija.
- Integruota kliento istorija (sąskaitos, užduotys, vizitų istorija, kainodaros taisyklės, kiti komentarai)
- Klientų ryšių administravimas pagal vadybininką
- Komercinių pasiūlymų ruošimas
- Kainų kontrolė
- Lengvas nuolaidų/ akcijų valdymas
- Rinkodaros kampanijų valdymas remiantis klientų pirkimų istorija
- Individualios nuolaidos klientams ir/ ar nuolaidos atskiroms prekių grupėms
- Užsakymai internetu
- Periodiniai užsakymai
- Lojalumo programa
- Skolų valdymas
- Lanksti el. pranešimų sistema, naujienlaiškiai
Elektroninė parduotuvė: Sistemos moduliai
Darbuotojų veiksmų kontrolė
Kainodaros valdymas
Mokėjimo sistemos Paypal/ paysera
Sąskaitų generavimas ir išsiuntimas
Automatinis prekių, aprašymų, likučių eksportavimas kitiems klientams
Skolų valdymas
Sandėlio valdymas
Prekių filtrų valdymas
Klientų kontrolė
Klientų užsakymų, pirktų prekių, apyvartos, skolos ataskaitos
Vadybininkų užsakymų statistikos ataskaitos